Sidor

söndag 20 juli 2014

Green cucumber lemonade

Jag har varit på landet i ett par veckor, och där har det inte blivit några recept från Soda, lemonad och snacks alls, p g a för litet skafferi och allmänt klena köksmöjligheter (men trevligt på alla andra sätt), men innan jag åkte hann jag i alla fall med att göra Green cucumber lemonade. Och låt mig säga, det här var ett recept jag var helt övertygad om skulle bli en riktig succé, men så fel jag hade. Det här blev varken lika snyggt som i boken och inte heller smakade det något vidare. Blaskigt snarast. Kommer icke att göra om.



Men nu är jag hemma igen och har beställt champagnejäst och kapsyleringsapparat för att kunna ge mig på de mer avancerade recepten i boken.

/Karin

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt det är när nåt man tror ska bli gott, inte alls blir det....

    SvaraRadera