Sidor

tisdag 18 december 2012

Bortskänkes: kokböcker


Jag har rensat i kokbokshyllan och har nu ett gäng böcker som söker nytt hem. Är det någon som vill ha? Jag ger mer än gärna bort dessa fina böcker som helt enkelt inte får plats här hemma längre.

Böckerna är:
  • Per Morberg: Morberg
  • Anne Cheng: Asiatisk mat
  • Systrarna Eisenman: Soppor, bröd och röror
  • Carl Butlers kyckling
  • Leila Lindholm: One more slice
  • Mattias Larsson: Fredagskocken
  • Grönt
  • Alexandra Pascalidou: Min stora feta grekiska kokbok
  • Det marockanska köket
  • Kombinera mat och vin
  • Medelhavsmat för svenska kastruller
Kommentera eller maila mig så skickar jag med post.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nja. Alltså jag och Leilas kokböcker går inte alls ihop så jag är nog fel person att avgöra det. Om jag säger så här: den och Grönt. Lite samma för mig ;)

      Radera
  2. Åh Erika! Jag vill jättejättegärna ha Pascalidous bok men åker till Finland imorgon (tillbaka den 29:e). Kan isf hämta imorgon bara eller när jag kommer tilbaka om det är ok för dig? Du kan väl maila mig på lena (a) koala.nu om du orkar?

    /Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Boken är din! Jag har mailat dig också.

      Radera