Sidor

tisdag 15 maj 2012

Jamie grillar!

Idag kom den, Jamie grillar. (Om man ska vara petig verkar det nästan som att den faktiskt heter Jamie magazine grillar). Och ja, jag vill laga allt i den. Eftersom jag köper tidningen ibland känner jag igen några recept, ett har jag t o m lagat tidigare men det är inte någon nackdel direkt. Dessutom är recepten i kokboken på svenska, i tidningen är ju allt på engelska och just när det gäller matlagning kan det ställa till en del problem tycker jag.


Hur som helst, hör bara hur gott det låter:

Water melon glory
Fruktträdgårdsmojito
Hummerburgare (den har jag lagat tidigare och den smakade lika gott som den lät)
BBQ-sardiner med gazpacho-shots
Den slutgiltiga fläskmackan
Superkladdiga revbensspjäll
Makalös masalarub till fisk
Asiatisk vattenmelonsallad
Fryst chili- och mangoyoghurt
osv



Å-å-åh!

/Karin

1 kommentar:

  1. Håller med! Märker rätt tydligt vad som är mer min smak. Grönt - not so much. Grillat kött och drinkar - ja tack :)

    SvaraRadera