Sidor

tisdag 8 november 2011

Nästa bok då?

Nu har vi precis avslutat arbetet med den provencalska boken, och som ni kunde läsa i senaste inlägget så var vi sådär nöjda.
Jag fick precis en notifikation från Adlibris om att de nya böcker finns för upphämtning hos mitt Postenombud - åh peppen!

I november och december kommer vi att fokusera på TVÅ böcker. Alla tre var sugna på att laga mat från en julkokbok, men det går ju inte att laga julmat hela november OCH december. Då tappar ju vem som helst lusten.

Den första boken är: Junk Food: på riktigt av Liselotte Forslin.

Den andra boken är: Julkokboken av Allt om Mat.

Jag är väldigt sugen på att börja bläddra i bägge två och det kommer att bli kul att se om jag och mina medbloggare väljer samma recept att testa.

Återkommer med första provlagningen inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar